FeriDee Hastane odasından yazıyorum. Uyku tutmayınca doğum hikayemi yaziyim dedim 🙂 sabah buraya kasılmalarm var demiştim çok arkadas da hastaneye git demişti. Eşim memlekete gidecekti bnde kardeşimle annemgile geçecektim. ( hatta giderken ben gelmeden doğurma dedi 😂) Sabahtan sancılar vardı ama ben sanıyodum ki ishal olacam o yüzden ☺️ neyse annemgile gittik sancılar biraz sıklaşmaya başladı lavaboya girdim baktım nişanım gelmiş. Anneme dedim böyle böyle. Biraz daha dur da gidelim dedi sıklaşmaya basladı. Eşime haber verdim nişanım geldi geri dön diye 😂. Biz hastaneye çıktık. Alttan baktılar 2 cm açılma var ama bebeğin 😍 atışları zayıflamiş. Nstde onu takip ettiler. Git 2 saat sonra geri gel dediler yemek falan yemem lazımmış. Geldim geri ama 2 saat olmadı bn duramıyorum sancıdan. Tekrar baktı serum falan takıldı oksijen verildi. Bebişin hareketleri normale döndü. İstersen eve git sancın sıklaşmaya baslayınca geri gelirsin burda kalıp da doğumhane de psikolojin bozulmasın dedi. Bnde kabul ettim. Eve geçtik. Eşim ve ailesi de yolda 2 saatlik mesafe onlar da yola çıktı. Eve gelince iyice sıklaştı kıvrandırmaya basladı. Eşimgil de geldi. Dayanamaz hale geldim tekrar hastaneye gittik. Ebe baktı 8 cm açıklığın olmuş aferin sana dedi. Giriş işlemlerim yapıldı. Ebe suyumu patlattı. İyice sancı çektim yapamıyorum beni alın dedim gayet güzel yapıyosun dedi ebe. Sonra dr geldi zaten ıkınma isteği olmuştu. İçimden sıcacık bişey aktı gitti. Doğmuştu miniğim.. Ebeler giysirirken baktım ona. Hepsi de maşallah çok güzel babasına benziyo dediler ☺️ eşini çıkarmak için uğrastı dr. Eşi çıktı dikişlerim yapıldı. Dikişler biraz acıdı yalan diyemem. 3 dışarda 4 içerde dikişim var. Suan hala sızlıyor. Odaya geldim ailem hep ordaydı. Ekim gözleri dolu dolu bakıyodu. Çok değişik oldum. Herkes başına toplanmış bn göremedim bebeğimi dedim. Gördüm şükür. O kadar güzel ki.. O kadar sancı çekiyosun ve minik bir beden senin oluyo. O kadar güzel kokuyo ki. Gerçekten evlat kokusu bambaşkaymiş. Annemi şimdi daha iyi anladım. Annelik kolay değil boşuna cennet serilmemiş. Simdi iyiyim kanama için geliyolar. Emzirmeye çalışıyorum damla damla geliyo ama pes etmicem. Gözümü kırpmadim. Suan kendimi çok hafif hissediyorum. İyiki normal olmuş anlık çektim kurtuldum şükür. Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin. Allah hepinizi tek avazda kurtarsın. Dün karnımdaydı şimdi yanımda. Çok şükür... Meryem Ana otunu içtim ondan sonra daha sıklaştı sancım. Görümcem sen doğumdayken hepten açıldı ve çok güzel kokmaya başladı dedi. İnanamadım şimdi dr kapanmiş. Evet kızlar.. Buda benim doğum hikayem. Allaha şükür buraya yazmak kısmet oldu.. 9 aydır burdayım. Ve finaline geldik oğlumla... ♥ Soruları olan varsa cevaplarım... ☺️ herkese hayırlı doğumlar..
EfeEnesEcrin FeriDee maşAllah okurken duygulandım Rabbimm sevdiklerinizle bi ömür mutlu etsin inşAllah 3 gün sonra Allahtan bişey çıkmazsa bende 2. Evladıma prensesime kavuşucam Rabbim hiçbirimizi utandırmasın 🤗🤗🤗🤗🤗❤
NekwaSultan Maşallah canım ne güzel anlatmışsın. Güle güle büyüt bebişin inşallah Meryem ana otunu da sudan çıkartmayı unutmayın.