Eftknc Kızlar sizlerin kaç gün kaldı plakaya düştük mü, nasıl gidiyor hazırlıklar, ağrılarınız, sancılarınız ne durumda?
Ftmagull Eftknc 34 gün kaldı nasipse hafif ara ara ağrım oluyo karnım da yada kasıklarımda hazırlıklar suanlık bitti çok şükür gögüs pompası almadım doğumdan sonraki duruma göre alıcam nasipse onu da
Dilaracndmr 39 gün kaldı yoğun çatı ağrısı yaşıyorum sabırsızlıkla bebeğimi bekliyorum zaman geçmiyor sanki 😀😀
Eftknc Dilaracndmr ben de öyle çok baskı var elimle karnımı tutup yürüyorum sanki düşecek gibi hissediyorum 😀
Eftknc Ftmagull regl ağrısı gibi mi bende öyle ağrılar oluyor. Benim daha çantam hazır değil aslında kıyafetleri yıkayıp ütüledim ama hastane çıkışı hala gelmedi onu bekliyorum bi kaç şey daha aldım hep birlikte yıkayayım diye 😌
Gokalptugcee Ftmagull bnmde 34 gün kaldı ama sanki hamile değilmişim gibi ağrı sızı yok sadece sağ gögüs altım batıyo bıcak gibi
Ftmagull Eftknc bende elimden geldiğince hazırladım nolur nolmaz diye. Aynen adet ağrısı gibi hafif ama sonra geçiyo son zamanlar gerçekten geçmek bilmiyomuş Allahım sağ salim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah