Su123 Kubraaaaaaae kullanmadım ama bebeğim küvezde kaldı aşırı derecede pişik olmuştu her kremi denedim bittik sudocrem iyi geldi elinin altımda bulundur bence birde Trendyol daN al eczanede pahalı her annede olması gereken bir krem
Havva Kubraaaaaaae ben değil ama kardeşim kullandı memnun kalmadı. Ben sudocrem kullandım buna da öyle yapacağım çok iyi