Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 30 +3 günlüğüm hamileliğimin başından beri ecopirin 100 mg ve oksapar 0.6 lik iğne kullanıyorum hergün doktorum bi hafta sonra ecopirini bırak dedi iğneye devam edicem sizler kaçıncı haftaya kadar kullandınız ve bırakınca iğne yeterli geliyor mu ? 😌