busranurrr Arkadaş ben sezeryan ile Doğum yapalı bir hafta oldu ve bende hafif göbek var Sizce sezeryan sonrası korse kullanılırmı yada bir bez parçası ile sarmak dahamı iyi olur Ne zaman sarmaya başlamalıyım sizce ?
Merve98 busranurrr bende 38 gün önce yaptım 15 günşükken doktor izin verdi üşendim takmadım kaldı göbek şimdide taksam işe yararmı diye düşünüyorum 😀
EfeEnesEcrin busranurrr 1 hafta olmuş eczanelerde satılan sezeryan sonrası korseleri kullanabilirsiniz tabi doktorunuzdan yine de bi onay alın ama sorun olmaz hayırlı olsun bu arada Allah utandırmasın 🤗❤
Deletedmom_26 busranurrr ertesi gün cırt cırtlı korse takdım canım ben öyle komple sıkıştırmıyosun tabiki kademe kademe
YazCilegi busranurrr Bende 24 gün oldu spinal sezaryen oldum. 3. Gün takmaya basladım 6 aylık gibi karnım vardı. Sabah aksam hiç çıkarmadım suan ayva göbegım kaldı. Ben cok faydasını gördğm