Merhaba kızlar 🙋🏼♀️ Benim bat 3 haziran yani dündü adet olmadım dün sabah kart test yaptım negatif çıktı, bugün yine regli olmadım. Ama 1 haftadır bozağımda tuhaf bir tat var ve akıntım var bazen sarı bazen renksiz geliyor, bazen bir anda akıyor hissediyorum yani aktığını. Başına benzer şeyler gelen var mı acaba?🌸