Beyza58 Şeker yüklemesinin zararı var mı? Yaptırmasak bişey olur mu? Ve yaptırıp yüksek çıkarsa ne gibi bir yol izleniyor bi sıkıntı oluyor mu? Bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim🤗
Sermec27 Beyza58 seker yüklemesinin herhangi bir zararı yok yükleme sonucu sekerim cıktı 14 haftadır diyet yapıyorum 36+1 haftalık hamıleyım 🥰
zeytinkiz Beyza58 Bende yaptırmayı düşünmüyorum, doktorum yaptır elimizde belge bulunsun dedi ama gereksiz görüyorum nedense 😟