Filizaybars Kızlar 36+2 yim adet olmuşum gibi ağrım var karnım sertleşiyor belime vuruyor bütün kemiklerim ağrıyo çatılarım ağrıyo benim gibi olan var mı 😢 sezeryan olacağı işin 15 hazirana gün aldık 10 gün dayanır mı böyle
Sudemurat Filizaybars 37+2deyim B3nde şuan aynı sancıları çekiyorum bebek doğum pozisyonuna geçtiği için daha çok ağırlık yapıyor. Ağrılar ondan kaynaklı olabilir. Ama dayanılmayacak kadar kötüyse bi acile görün derim
gul_bf Filizaybars bende bugün 36.haftaya girdim. Resmen regl sancısı çekiyorum oturamıyorum bile. 3-4 gün önce yine böyle olmuştum acaba idrar yolu enfeksiyonun mu var dedi doktorum. Akıntı falan oluyor mu sizde de
Filizaybars Sudemurat dayanılmayacak gibi değil ama rahatsız ediyor bende bi 37 yi görsem pskolojik olarak da rahatlicam
Sudemurat Filizaybars bol bol dua et canım. Eğer doktor bi sıkıntı görmediyse ağrıların gayet normal bende 2 haftadır aşırı ağrı cekiyorum. Benimki normal olucak ama sezeryan olacaksan gününü bekler büyük ihtimalle
Filizaybars Sudemurat inşallah Allah’ın izniyle 10 gün daha bekler bebiş böyle duyunca rahatlıyorum bu forum anneler için gerçekten harika bişe
Sudemurat Filizaybars gerçekten öyle. aslında bazı korkularımızın yersiz olduğunu, bilmediğimiz cigubseyi öğrenmemizi sağlıyor. Doktoruma soramadiklarimi burda öğreniyorum. Ilk bebek mi sizinde
Filizaybars gul_bf akıntım olmuyor ama gerçekten bu regl ağrısı beni çok yoruyo karnım taş kesiliyor 😖