Açtığım bilmem kaçıncı tartışma 😔henüz kalp atışını duymadık. Bir kaç gündür kahverengi lekelenme oluyordu. Bugün açık kırmızıya döndü üç kez oldu. Çok az geliyor lekelenme şeklinde. Doktor progestan ilaca devam yoğun olursa haber ver dedi. Eskiden böyle şeyler yokmuş çatır çatır doğuruyorlarmış. Bizim jenerasyon neden böyle ya 😑 kalp atışını duymadan kanama olan var mı