Ilkgozagri canım bende sezeryan oldum ameliyattan çıkınca cok sukur az da olsa süt geldi ama aktif akmasi için et haslama rezene çayı dövme çorbası bunları tukettim ve pompayla biraz çektim çünkü bebek çok kuvvetli cekemedigi için süt oluşumunu artiramiyor sende bunları bir dene artar insallah. Bir de gelmiyor diye düşünme ve söyleme otlamaya gitmiş yaylaya gitmiş gelecek de 😊