Edasoylar canım normal de 35 yaş ilk 2 denemede tek embriyo diyorlar ama doktorun insifiyati yani biraz ücretsiz ön görüşme şansın var orda zaten herşeyi anlatıyorlar ben kabaca anlatayım adetin 2 ve ya 3. Günü gidiyorsun herşey yolundaysa bi kistin vs yoksa hemen başlıyormuşsun tedaviye iğnelerle yumurtanı büyütüp belli bi büyüklüğe gelince toplama işlemi oluyor doktorun taze yada dondurulmuş transfere karar veriyor ben dondurulmuş transfer oldum 17 yumurtam toplandı 5. Güne 4 tanesi gitti 2 2 dondurdular 2 regl den sonra transfer hazırlığına başladık ilaç kullandım rahim istenilen kalınlığa gelince transfer oldu o zamana kadar aslında tek çift embriyo belli değildi transfer günü eğer çözdürürken bi sorun olmazsa ona göre transfer edeceğiz dedi doktorum ve çok şükür ikisinde de sıkıntı olmadı ve iki tane birden transfer ettiler sonra zaten 10 gün bekledim Kanda pozitifi gördüm 10 gün sonra kese bi 5 gn sonra da kalp seslerini duydum şuan herşey yolunda böyle de devam eder inşallah darısı başına olır 🙏