Nur6102 benim hamileliğim planlıydı. 5 6 ay öncesinde paketlenmiş gıdaları bıraktım. Şifa için oruç tuttum bol bol. Folik asit için her gün hurma yedim, defne yaprağı çayı içtim. Hamileyken de devam ettim 2,5 ay. Kan için her gün aç karnına pekmez yiyorum üzerine bi parça limon Demir emilimini artıyor. D vitamini için her gece yatmadan önce İncir çekirdeği yağı içiyorum. Dönüşümlü olarak 21 gün pekmez, 21 gün tahin yiyorum en çok kalsiyum bulunan gıda. Şimdilik böyle devam çok şükür bi sorum yok.