Arkadaşlar 8+2 Deyiz. 5+3 te kanamam olmuştu kese yanında kanama alanı göründü sonrasında 2 kontrolüm daha vardı ikisinde de bebek gelişimi iyiydi fakat kanama alanı hala vardı progestan kapsül+ iğne kullanıyorum ara ara kanamam olup sonra lekelenmeye dönüyor. Bugünde sanki hafif kanla karışmış sulu bir kıvamda pembe akıntı geliyor belimin sağ tarafı ağrıyor daha önce bu durumu yaşayan oldu mu?