Nisan ayı içinde sol yumurtalıkta 6 cm kist var denildi gerekli tahliller yapıldı kist için bir sorun çıkmadı (çikolata kisti falan değilmiş yani)
1 haziranda da gebe olduğumu öğrendim kist 3 buçuk cm olmuş doktor korkma küçülmüş atılır bu dedi. Ama aklımda tereddüt kaldı kisti varken gebe kalan var mı aramızda bir sorun teşkil eder mi 🍀