30+2 haftalık hamileyim gün içerisinde bı kaç gündür sancılarım oluyordu şuan sancım var ve belim ağrıyor rahimde batma hissi var yürürken zorlanıyorum acile gitmem gerekir mi yoksa yalancı sancı mi ? Şiddeti bı artıyor bı azalıyor düzensiz bir şekilde