Kızlar öncelikle herkese merhabalar suanda 2.5 yaşında bir oğlum var ama babayla hiç anlaşmıyor koala gibi bana yapışık yaşıyor. Baba işten gelince, sevmek isteyince babaya gitmiyor. Öptürmüyor kendisini babasıda bu duruma çok üzülüyor biz bu durumu nasıl aşabilirz