_Eylll1 cok zorlancak bı durum yok modelıne gore degısıyor ben casual cadıllac kullandım kızım 2 bucuk yasında hıcte sıkıntı yasamadım agır fılan degıldı parca kurmak fılan gerekmıyor ayrıca bazı yorumlar okudumda normal ustundekı aparatıyla kapatıp kaldıırıuorsunuz sadece aracta kabıne gore daha fazla yer kaplıyor yoksa cok ddaha rahat ben kabınde aldım kraft kızım travelde 3 saat uyuyan cocuk kabın tıpınde dondu durdu uyuyamadı rahat, uzun surelı kullanımda uygun oldugunu dusunmuyorum en azından bnm kızım ıcın