Mizgin12345 İkili tarama testinde risk 1.258 çıktı down sendromu olabilir dedi pazartesi genetiği gidecem aranız da böyle biseyle karşılaşan oldu mu yardım edin
Dilekcnkn Mizgin12345 Kuzum o testlerin doğruluk payı olmuyor zaten umarım öyle değildir ama aldırma gibi düşüncen yoksa strese girme olur mu ? İnşallah bir sorun yoktur
[silindi] Mizgin12345 bu tür tarama testlerinin yanılma payı oldukça yüksek o yüzden ben hiç yapmadım. Kendimi niye uzeyim ha varsa bile Allah’tan gelen herşey güzeldir diyip doguracaz buyutecez evladimizi..
Erturk Mizgin12345 Benimde ikili testimde yüksek riskli çıktı 1/60 cıktı 😔 aminosentez yaptırdık sonuçlarını bekliyoruz insallah sağlıklı güzel sonuçlar alırız 🤲