sumeyraballl Hayırlı akşamlar anne adayları 2 hafta önce bursadaydım ilk kontrolümde kahverengi lekelenmem var diye doktor progestan vermişti lekelenmem kesildi dün de izmitte kendi doktoruma başladım gittik baktı açılman yok bebek gayet iyi dedi lekelenmen devam ediyor mu diye sordu şuanlık yok dedim progestana devam ediyordum progestanı bıraka bilirsn dedi folbiol follik asit kullanıyordum bu çok eski bir ilaç sna dha iyi balık yağlı yazıcam onu kullan bide aspirini kullan dedi bugün kahverengi lekelenmem tekrar başladı günlük pedi dolduruyor ama çok koyu kana dönük değil sarı kahve rengi açık ton başına gelen var mı geç olduğu için doktoruma da yazmak istemedim bilgisi olan ve yaşamyış olan tecrübesini yazıp beni bilgilendire bilir mi evham yaptım korkmaya başladım
Esra1139 sumeyraballl kaç haftalıksın yengemin de doğuma kadar kanaması olmuş hep nasibinde varsa yaşamak bebişin ne olursa olsun doğar korkma dua et hep💕
Syda01 sumeyraballl ben de 9 haftalık hamileyim ben de de iki gun once oldu iki gün sürdü ilk gebeligim düşükle sonlandığı için doktorum onlem amaçlı progestan dışında igne verdi
QOH sumeyraballl benim çok kanamam oluyordu,rahim yetmezliği varmış 21. Haftamda öğrendik serklaj oldum.
Esra1139 sumeyraballl fazla hareket etme yengemden bildiğim bu yat çoğunlukla yani Allah sağlıklı bi gebelik nasip eder sana İnşallah🙏🏼
Hasebiyle sumeyraballl ben de 1,5 boyunca lekelendim ilk zamanlarımda, bazen art arda bazen aralıklarla. Ve bugün 20.haftamı bitirdim korkmayın içinizi ferah tutun. Doktorum, kahverengi kan eski kandır, korkulmaz ondan çok demişti :)
ballisiyavrum sumeyraballl 12haftana kadar devam etti 5haftamda başlayıp korkma lekelenme genelde sorun olmuyor inş olmayacak içini ferah tut
havuclukekk Yarın bence doktorunuza gidin. Umarım kötü bir şey yoktur ama maalesef benim de lekelenmelerim düşükle sonuçlandı. Tabi benim öyle olacak diye sizin de öyle olacak diye bir şey yok her zaman pozitif düşünün ama tedbiri de elden bırakmayın
sumeyraballl Esra1139 gebeliğm sağlıklı bir şekilde ilerliyor ama 6+3 den bu yana kahverengi lekelenmem oluyor belki de bugn kendimi çok yorduğm için olmuşta olabilr kesilmişti lekelenme çnkü hormonlrm tavan yapmış durum da hem sinirleniyorm hem ağlıyorum allak bullak olmuş durumdayım
Esramllhsyngl ilk is doktor a gitmeniz gerek bence hatta suan yarini beklemeyin acil e gidin aspirin kani sulandırır diye biliyorum doktorunuz niye verdi anlayamadım
Esramllhsyngl Balık yağı da ilerleyen zamanda bildiğim kadarıyla başlatılıyor ben ilk 3 ay folikasit kullandim sonra doktorum ona geçirdi
Esra1139 sumeyraballl ya şöyle diyeyim sağlıklıysa her türlü tutunur benim de ilk gebeliğimde kanamam başlamıştı 6. Haftada iğne yaptırdım fitil kullandım ama 7 buçuk haftalıkken düşük yaptım maalesef doktorum da sağlıksızmış demek ki kendini üzme dedi Allaha şükür şimdi yine hamileyim 19. Haftama geldim hiç lekelenmem olmadı ama yinede belli olmaz diyorum ve dua ediyorum Allah sağlıklı hayırlı evlat versin herkese diye boşuna kendini strese sokma olacaksa ne yaparsan yap oluyo sen Allaha bırakacaksın ve dikkat edeceksin elinden geldiğince
sumeyraballl Esra1139 gelişimi kalp atışı herşeyi çok güzel dedi doktorum lekelenmem vr diyince açılman yk dedi bıraktrdı acaba kullanmaya devam etsem mi? inşAllah bir sorun olmaz Rabbim Bebeğimi bana bağışlasın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Esra1139 sumeyraballl benim doktorum lekelenme olmadığı halde önceden olmuştu ya ilk 3 ay kullan dedi ve kullandım senin kanamanda başladıysa bence kullanmalısın canım
sumeyraballl Kelebekmadam ilk öğrendiğim de 1014 dü kürtaj kararı alındığın da iki gün üst üste beta baktı doktorum ilk verdiğim 74.000 çıktı ertesi gün 60.000 74 üstü olsaydı bekleticekti ama düştüğü için direk kürtaja aldı