İyi akşamlar anneler ve anne olmak için gün sayanlar bende geç olsa da doğum hikayemi yazmak istedim bebeğim bugün 21 günlük 🤲❤️ 37+4 te kontrolde doktor 1 hafta sonrası yani 14 Mayıs’a gün verdi ramazan bayramının ikinci günü 38+4 haftalık olmuştum. Sabah 8 buçukta hastanedeydik yatışım yapıldı. Covid testi kan tahlilleri nst en son ultrason ve çatı muayenesi yapıldı bebek baş gelişti ilk doğumumdan tecrübem olduğu için neler yaşayacağımı biliyordum ameliyathaneye yürüyerek gittim masaya oturdum belimden spinal iğnesi yapıldı ilkinde de bişey hissetmemiştim ikincide de bisey hissetmedim korkan varsa söylüyorum sinek ısırığından bile az bir his. Sonra uzandım bacaklarımdan sıcaklık inmeye başladı ama nedense ben uyuşmadığı mı düşündüm söyledim anestezi doktoruna bacağını kaldır dedi ben kaldırdım diyorum tabi ama kendim kaldırdığımı zannediyormuşum 😁 sonra tek hissettiğim karnıma bastırmaları o kısım biraz zor geçti benim cnkü bebek pozisyon değiştirmiş ayak geliş olmuş o yüzden biraz fazla bastirdilar 😏 14.53 te minik oğlum doğmuş ben saati falan doğumdan sonra öğrendim tabi dikiş işleminden sonra ameliyathaneden çıktık bebeğim önde ben arkada eşim annem kayinpederim herkez dışarda tek hatırladığım çıktıktan sonra çok üşüdüğüm. Üniversite hastanesinde doğum yaptım ilk gün yoğun bakımda kaldım prosedür böyle hastanede ikinci gün normal odaya çıktım ilk gün zor geçti ama yağa kalkana kadar herşey inanın ve tavsiyem bol bol yürüyün yürüdükce açıldım gaz çıkardım ve daha da rahatladım üçüncü gün taburcu olduk şuan evimizdeyizz çok şükür daha uzun anlatmak isterdim ama kimseyi sıkmak istemedim okuyup soru sormak isterseniz cevaplarım hepinize hayırlı doğumlar 🤲❤️