Merveee34 şeker yüklemesi herkese faydası olmayabiliyor gebelik sonrası kalıcı olarak şeker hastalığına sebep olabiliyor bana kalırsa mecbur kalmadığı sürece kimse şeker yüklemesi yapmasa keşke çünkü vücuda biranda yüksek dozda şeker giriyor ve tüm değerleri değiştiriyor