Ayse-kurtt Arkadaşlar merhaba, 11 haftalık gebeyim önceleri sürekli bulantım olurdu artık kusmaya da başladım her şey midemi bulandırıyor kullandığım ilacın hiçbir faydası yok sizler neler yaptınız bu dönemleriniz de 😢
papatyaanneee Ayse-kurtt Hiçbir şey yiyemiyordum. Prilam kullandım o rahatlattı. 12. Haftadan sonra mide bulantım kesildi. Allah yardımcınız olsun.
Bsk-1 Ayse-kurtt canım ben 16 haftalık oldum daha midem bulanıyor azaldı sadece senin gibi o haftalar lavabodan cıkamıyordum doktorum bana artık zofer adında hap yazdı içiyorum 15 dk yatıyorum cok iyi mide bulantım kalmıyor 🌸💖hemen doktoruna danış derim
Ayse-kurtt Ecemk66 evet tuzlu çubukla dolaşıyorum ama onu bile yiyemiyorum artık diger dediğinizi deniycem
Dfdfdfdf60- Ayse-kurtt tuzlu cubuk kreker benı daha kotu edıyo 12+4 üm bende hala kusmam var ama yapcak bısey yok galıba
Dfdfdfdf60- Ayse-kurtt sadece yoğurtlu corba cok tüketiyorum hergun yıyorum nerdeyse ve ıyı gelıyo bana rahatlıyorum bulantılarım ve kusmam azcık azaldı
Duygucelik Bsk-1 bende çok kötüyüm hiç bişeyi evde yapıp yiyemiyorum .evdeki kızıma bile bakamıyorum .ilacının adı ne acaba sorucam doktora da o yüzden