esrvl ben bebeğimin bütün kıyafetlerini bu deterjanla yıkadım bazılarını elimde yıkadım bazılarını makineye attım suyu biraz sıcak yaptım deterjan eridi öyle yıkadım diğer türlü soğuk olunca küçük küçük kıyafette kalıyo ama sıcak olunca eriyo ve çok güzel köpürüyo kokusu felanda gayet güzel ağır değil güzelce de duruladım kuruttum