Hanımlar merhabalar ben çoğu eksigimi aldm bikac biseyim kaldı tecrübeli annelere bikac sorum olcakti
1-)Deplend külot sizce cidden gerekli mi ve nasıl kullaniliyo nasi bişey?
2-)normal doğum istiyorum ama doğum sonrası olacak olan kanama için ne almam lazım sizce normal kendi kullandığım pedlerden mi ?
3-) kanama için hasta bezi önermişti cevremdekiler fakat kan dışarı çıkmaz mı sizdirma olmaz mı napcagimi sasrdm lütfen fikir verin🙄🥺