Rabiayigit Herkese merhaba ablamın bugün doktor randevusu vardı 36 haftalık hamile nts de sancısı ve 1 cm açılması var dedi doktor boyle birşey başına gelen var mi 1 cm acilma olduktan sonra ne zaman doğum gerçekleşir
Sbhtzmn Rabiayigit sancıları düzenlimi ablanızın? Benim nstde sancım yok açılma 2 cm 35 im 1 hafta sonra gel dedi progestan proluton kullanıyorum
Alparslaninmutluannesi Rabiayigit ben de 35+5 im bugün hastaneden çıktım erken doğum riskim vardı nst de sancım ve benim de 1 cm açıklığım vardı ilaçlar iğneler verip durdurdular ben de merak ediyorum ne zMan geleceğini ama çok durmaz dedi doktor
Ebruarslanakin @Rabiayigit Merhaba 🤚🏻 ben de 36 haftadayım. Pazartesi günü doktorum benim için de aynısını söyledi. Sancı yok 1cm açılma ve bebek kanalda. Bunun olması iyi beklediğimiz bir şey dedi, bol yürüyüş yap dedi. Bazıları haftalarca bile 1cmde kalabiliyormuş.