Senemf54 evet evet ayrıldı beyhekimden.. Beyhekim ve adatıpın fotoğrafçısı aynı, medarın farklı ve dışarıdan fotoğrafçı kabul etmiyor. Eğer doktorunuz medarın doktoruysa çekim ücretsiz oluyo ama dışarıdan gelirse ücret alıyorlar. Bir kaç ay önce ektim medarda doğum yaptı açıkçası fotoğrafları pek beğenemedim. Yani albüm yaparken shop vs yapılmadan olduğu gibi basılmıştı.