Kızlar merhaba hepinize. Eşimin Salı günü ateş ve halsizlik şikayeti vardı, önceki gün de halsizlik sadece ama ateş yoktu. Salı günü öğlen ben yola çıkıp iş için Ankara’ya gittim, Çarşamba eşim fenalaştı ve test verdi, pozitif çıktı. Ben de dün yaşadığımız ile döner dönmez test verdim negatif çıktı ama eşim belirti gösterdikten sadece iki gün sonra test verdiğim için kuluçka dönemi olduğunu, testin yanlış sonuç verebileceğini söylediler. Bugün de eklem ağrım var, öksürüyorum sürekli kuru kuru. Eve eşimin yanına gitmemiştim, otelde kalıyorum ne olur ne olmaz diye ama kaptım sanırım. Alerjik astımım da olduğu için özellikle nefes darlığından çok korkuyorum. 23 haftalık hamileyim. C vitamini hap olarak alabiliyor muyuz veya redoxon falan gibi takviye ediciler içebiliyor muyuz? Sizler nasıl atlattınız ne olur bana bi akıl verin, çok korkuyorum.