Hazal12 5 aylık olmak üzere. Bayramda boyadım. Kendim evde boyadım. Doktora da sordum zaten önceki dogumlarımda da boyatmıştım. Kokusu gelmediği sürece sorun olmuyormuş. Boyalıyken aynı odada olmayın. Yıkanınca bile kokusu kalıyor ya iyi yıkayın..yada ilk gün başınıza bişey baglayın. Bişey olmaz. Ben hep boyuyorum