Kızlar 38 hafta 5 günlük hamileyim pazartesi günü sezeryan ameliyatım var.Bir hafta önce idrar testi yaptırmıştım enfeksiyon çıktı doktor iğne verdi azalmış ama geçmemiş şimdi ilaç yazdı doğuma kadar geçmeli falan dedi .Bebeğe bir zarar verir mi bir bilgisi olan var mı ?