23+6 günlük hamileyim en başından beri bir oğlum olursa adını Atlas istiyordum daha evlenmeden önce bile hep hayalimdi ama eşim bu ismi istemiyor günlerdir bakıyorum ama hiç içime sinen bir isim bulamadım aybars ismi bir tek belki olabilir dedim ama o da sanki biraz kaba mı diye düşünüyorum fikirlerinize ihtiyacım var dostlarım 🙏🏻🌸