Arkadaşlar merhaba. Bugün doktor kontrolumuz vardı 35 haftaligiz ve bebek 3 kilo dedi doktor bana kilo fazla geldi ama doktor normal dedi. Sizce normal mı bebeği bu haftalarda bu kadar kilo ile doğum yapan anneler var mı? Bebeğiniz kaç kilo doğdu? Normal doğum mu sezeryan mı? Kafamda deli sorular yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim 🌺🌺