Kızlar 4 gün önce doğum yaptım ve inanılmaz bir gaz sancısı var bebeğimde. Acaba tecrübeli anneler var mı aramızda ne kullanmam gerekiyor gaz sancısı için ,?
Önerilerinizi bekliyorum.
Anason rezene kimyon vs harici tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 😓😓