Aslinur Gamzeeek evet cnm gözükür bn 5+3 de kese gördüm 6+3 de kalp atişini çok hafifte olsa duymuştuk bikaç gün olmuş demişti kalbi atmaya başlayalı
Gamzeeek Dseker geçen hafta salı 500 dü. Sonra geçen hafta perşembe dokotra gittik 1484 çıktı ondan sonra bir daha ölçtürmedim
Kelebekmadam Gamzeeek ben 44 kilo olduğum için karnıma koyar koymaz göründü :) ama tabi çok geç gittim 5+6 da gittim karından bakıldığı için bebek ve kalp atımı göremedik onun içinde ayrı gidicem