Tcngzhn Bugün hastaneye gittim zaten sancim var diye yazıyordum ilk gebeliğim. Cok tedirginim bugün doktor hafif hafif başlamış dedi ultrasona nts istedi girdim sancim. Çıkmış haftaya yine gel dddi açılmama falan bakmadilar ne zaman bakarlar kızlar
BusraUras Tcngzhn kaç haftalıksınız? Bugün bende aynı olayı yaşadım benimde doğuma hazırlık başlamış.
Mariposaa Tcngzhn benim ilk gebeliğimde 40. Haftamda doğum emarem yoktu bir tek o zaman baktı ebe açılmam var mi diye. Bir arkadaşıma da 38. Haftada bakmış doktoru. Gebeligin durumuna ve doktoruna göre değişiyor.