Hifasworld Gündüz leke geldi nişan olduğunu düşünüyorum ve 1 saat önce belime bir ağrı saplandı 5dk kadar sürdü çok fenaydı sonra kasıklarım ağrımaya başladı doğum yakın mıdır sizce ? Hastaneye ne zaman gitmeliyim ? 😐
Dilekcnkn Hifasworld Canım hastahaneye gitmeden doğru bir sonuç alamazsın herkesin gebeliği farklıdır burada ki yorumlara takılma sonuçta günündesin bence hastahaneye git
Aselvera Hifasworld ya bende de iç çamaşırımda bir parmak kadar kahverengi leke gördüm az önce nişan Mıdır bilmiyorum.36 haftalığım daha .afedersiniz sadece leke yani sümüksü falan değil .sizinki nasıldı
Hifasworld Dilekcnkn Dilekcnkn evet doğru ama 3 gün önce gittim leke gelirse gelme suyun gelmesini veya sancının sıklaşmasını bekle dedi doktorum ilk hamileliğim olduğu için hiç bir bileğim yok 😞
Dilekcnkn Hifasworld Ne diyim ki valla sonuçta insan korkuyor yani içimizin bir şekilde rahatlaması lazım