Akturk93- 2 kızım var Masal&Güneş. __ Bugün 3. Bebeğiminde kız olacağını öğrendim. Ve bu isimlerin yanına ne koysam acaba güzel anneler yardımcı olmak isteyen var mı ????
Kafam Akturk93- Dünyam da çok güzelmiş Deniz ismini cok severim kızıma masal yada deniz koycaktım ama dolu var sulalede bende isim arayısındayım
esmerrmm Akturk93- ikiz dogursaydim ikiside kiz olsaydi biri masal biri mira olurdu cik guzel isimler ya 😍😍😍😍
Babyyyymother Akturk93- ben cok sevdim Mısra ismini cok fazla kişide de yok ama hayirlisiyla oglum olacak kızım olsa cok isterdim 😊❤