Busrakalem Yaptırmadım canım 2′lide 3′lüde . Doktoruma sordum aldırmam doğurcam dersen gerek yok ama yine ultrasonla detaylıca bakalım dedi çok şükür birşey çıkmadı bu biraz kişinin seçimi aslında 🤷♀️ Ben yapılan testlerin doğruluk payı olduğuna inanmıyorum bu yüzden bebeğini aldıran, gebeliği zehir olan insanlar var hem bu testi isteyip içiniz rahat etsin diye başka pahal olan testte istiyorlar tabiki de bilmek iyi birşey ama detaylıya gireceğim zaman herşeyi öğrenebilirim zaten 🤷♀️Ne bilim valla ya karışık yani sizin kendi tercihiniz