Meris2021 Kizlar bugun doktora gittim 37 haftaligim ultrasona baktı kac gündür sancim. Vardı hafif hafif başlamış dedi nts istedi sancim. Çıkmış oradada haftays yine gel dedi açıklamama falan bakmadilar ne zaman bakarlar