Nur000 Haticee27 bende oldu anlamıştım Bi anormallik olduğunu doktora gidip gebelik testi yaptırdım kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim
Eymenkuzusu Haticee27 benimde reglim bittikten 1 hafta sonra tekrar kanamam oldu bende ne oldugunu anlayamadm o ay hamile oldgumu ogrendim
minnosbirkiz Haticee27 Kadınlarda bazen ara kanama olabiliyor 2 adet ortasında gerçekleşiyor, bendede oluyordu doktora gitmiştim kötü bişey çıkmadı, süt hormonum biraz yüksek çıkmıştı, ondanda olur demişti, ilaç kullandım dahada olmadı 😇
Haticee27 Eymenkuzusu ayyy insAllah bende guzel bir haber alirim herkez farkli birsey soyluyor hayirlisi rabbimden …
minnosbirkiz Flowers-1 Teşekkür ederim, herkeste nasıl oluyor bilmiyorum ama yine aynı durumu yaşıyorum, gecikme olmuyor tam vaktinde geliyor
minnosbirkiz Flowers-1 isterseniz bi gebelik testi veya kan testi yaptırın, belki ara kanama değildir yerleşme kanamasıdır, her şey gönlünüzce olsun inşallah 🤗🙏🏻