1006gn Arkadaşlar nil ismini çok seviyorum, beğeniyorum çok güzel ama tek başına çok sade. Yanına bir isim daha arıyorum fikir verir misiniz?☺️
Cny34 Busrakars merhaba postlara bakınca gördüm doktorunuz evren beydi sanırım doğumu da onda mı yaptınız acaba , bişey soracaktım da ☺️☺️