Ntugba ya işte bunu empatiye çevirmek bile başlı başına saçma kardeşim kayınbaba veya babanın ismi koyulcak diye bir kural kanun ayet mi var rica ediyorum, yeni bir birey doğuyor vallahi bazen düşünüyorumda bu bebeği ben doğurucam 21 haftalık ve ilk hamileliğim ve ben hayatımda böyle şeyler yaşamadım bırakında bebeğimin ismine ben karar veriyim, lütfen yanlış anlama amacım tartışmak değil sadece bu düşüncelerden biraz uzaklaşırsak daha güzel olur👍