Merhaba, 31+6 yız bugün nst kontrolü yapıldı ve hiç hissetmediğim halde epey sancım çıktı :( progesteron iğne yapıldı sonrasında azalmıştı sancılar. ve her gün için progesteron fitil verdi dr. Yat dinlen dedi. Böyle olup da zamanında doğum yapan oldu mu aranızda? Çok endişeliyim :(