Damlabekiz Hamiş anneler 38 haftamdayım doğuma haftaya ombre yaptırıcam acaba ombre yaptırıp sıkıntı yaşayan oldu mu aranızda hani bir zararı olur mu bilgisi olan lütfen bilgi verebilir mii