Fatma_7 17 haftamdan beri yaşıyorum neden olduğunu hala anlayabilmiş değilim doktorum normal olduğunu bebeğin ayakları vs ittirdiğini söylüyor. Öyle olduğunda çarpıntım oluyor benimde nefesim darlanıyor. Şuan 30+3 haftalığım aynı şekilde devam 🙄😅
Nejlavrl Nzl123 o sertlik bebeginiz değil kasılan rahminiz rahminiz kendini büzüp normale dönüyor ve boylelikle büyüyor siz bebek toplaniypr saniyorsunuz ama rahim kasılması o 😃normal yani rahim büyüyerek kendini doguma hazirliyor
Pelinbyrktrlr Nzl123 Rahim ağzı kısalığı açılma vs yoksa korkma ben daha 2 gün önce sordum😊 Rahim ağzı uzunluğumu ölçtü 28+5tim 43mm çıktı. Erken doğum riski yok endişelenme onlar yalancı kasılmalar bundan sonra ar ara hissedersin dedi. Doktorunuza anlatın rahim ağzına VS bakar sorun yoksa endişe etmenize de gerek olmaz zaten 😊
Arzu3981 Eylulunannesiii aynı durum bende de oluyor şu an 32 haftalık olduk. Rahim ağzımda incelme vardı önceden beri progestan kullanıyordum normalde 32 de kesecekti dr um ama 36 ya kadar devam edicez progestana.
Arzu3981 Nzl123 28 haftadan sonra başlaması normal kabul ediliyor ama tabi ki bu kasılmalar ritmik olmamalı ve 2 saatten kısa sürmeli.
Nzl123 Arzu3981 en fazla 2 dakika sürüyor ama kasılma mı bilmiyorum ki mesela elimi koyuyorum geliyor oraya bazende ayağa felan kalkınca kendiliğinden oluyor genel olarak yattığımda oluyor