Fatmasylp şuan 30 haftalığız , bundan 2 ay önce bende de troitlerim yüksek çıktı , doktor bebeği zehirler iyi değil vb. Şeyler söyledi çok üzüldüm ağladım . hap başladık 2 aydır kullanıyordum , pazartesi günü tekrar test yaptık normale dönmüş çok şükür , ilacı doktor ister devam et ister bırak dedi
hamilelikte oluyormus öyle korkmayın sizde Geçmiş olsun