Mrb kizlar bu ay ovulasyon testi dnemeye krar wermistim. We kiz kardesime almasni rica etmistm o da dun almis 2 tane we 27 tlymis. Dedim 2 tanesni napaym bn bide ck pahali geri wer dye o da eczane uzak gdemem dedi. Yani 2 tanesi elimde kldi nasi kullansamda dgerlendrsem bu testi bosa gtcek yoksa adetlermde duzensiz bu arada bazen erkn bazen gec gliyor