Nazliolmaz Merhaba kızlar ben dün doktora gittim beta hcg bi yükseliyor bi çıkıyordu doktorum dış gebelik dedi kürtaj yaptı tekrar ne zaman hamile kalabilirim acaba yine aynı şey yaşanırmı aranızda yaşayan var mı korkuyorum da
Serappp14 Nazliolmaz gecmıs olsun rabbım hayırlı zamanda nasip etsin ben kürtajdan 5 ay sonra kalabıldım 2 ay sonea korunmayı bırakmıştım ama rahım agzı yaram cıktıgı ıcın 5. Ayda kaldım doktorun söyler ne zaman korunmayı bırakman gerektıgını
Rabismomm4 Nazliolmaz geçmiş olsun bende aynı oldum bir buçuk sene önce keşke kürtaj olmadan iğne vursalardi.ben bir sene sonra hamile kaldım