Cansummm buraya yazmamak ve diğer hamileleri etkilememek için çok direndim.. ama postunu okurken aşağı inerken nolur olmamış olsun diye dua ettim.. başın sağolsun. Acını en iyi ben anlarım. 4 haziranda doğumuma 3 gün kala 39 haftalık bebeğimi, kızımı kaybettim. Hiçbir neden yokken. Öylece gitti. 1 gün önce doğsa Yaşayacaktı yavrum. Ama herşey Allahın takdiri ve bu da bizim hayattaki imtihanımız. Herşeyi hazırdı yavrumun, hiçbişeyini geri veremedim, hergün mezarına gidip toprağını öpüyorum. Odasına girip kıyafetleriyle kombin yapıyorum ona bugün bunu giyelim minik kızım diye. Yazıyorum bol bol. Çok acı, tarifi, anlatması, atlatması çok zor çok. Allahına sığın kardeşim, bize orada şefaat edecek meleklerimiz var artık.