Kızlar doktorum perşembe günü çağırmıştı doğum için suni sancı ile başlatacaktık 3 cm açıklık vardı doktorum nst de sancı çıkarsa Bi daha bakayım açıklığa dedi ama o gün nst de sancı çıkmadı doktorum da doğumhane çok kalabalık virüs de var diye o gün doğuma almadı bugun 40 haftalık oldum sancılarım var ama uzun süreli olmadığı için nst de çıkmıyor pazartesi gel dedi korkuyorum o güne kadar bişey olur mu ne yapsam bilmiyorum acile mi gitsem doğuma alırlar mı kafam çok karışık kaldım öyle sancılarım var şuan düzensiz