6 ay önce perde amaliyatı oldum. Sonrasnda hep bi agrılarım oldu sürekli sanırsam idrar yolu enfeksyonu geçiriyorum kasık ve pelvik bölgede agrı oluyo. Çarşba günü yine kadın doguma gttim dewlet hastanesnde idrar kültürü ve vajinal kültür temiz çıkmış pazartesı sonuc için gtcem yine. sebebi ne olablir arkadaşlar neden agrım oluyo. Böyle başına gelen oldumu napmalyım